Otázky a odpovede

Keď sa chcem stať vašim klientom a mám svojho lekára, je potrebné si k vám preniesť zdravotnú dokumentáciu (zakapitovať sa)?
Máte zmluvy so všetkými zdravotnými poisťovňami, resp. je jedno v akej poisťovni som poistený/á?
Pondelok | 08:00 | - | 18:00 | |
Utorok | 08:00 | - | 16:30 | |
Streda | 08:00 | - | 18:00 | |
Štvrtok | 08:00 | - | 16:30 | |
Piatok | 08:00 | - | 15:00 | |
Sobota | Zatvorené | |||
Nedeľa | Zatvorené |
Ak sa rozhodnete pre ktorýkoľvek ročný program (Modrá, Strieborná, Zlatá karta), kapitácia u všeobecného lekára je potrebná. Pri podpise zmluvy Vás požiadame o podpis kapitačnej dohody, na základe ktorej sa postaráme o presun Vašej zdravotnej dokumentácie k nám.
So zdravotnými poisťovňami Union a Všeobecná zdravotná poisťovňa má poliklinika Mediconet uzatvorené zmluvy v plnom rozsahu, teda sú pokryté všetky ambulancie. So zdravotnou poisťovňou Dôvera máme podpísanú zmluvu len s ambulanciami lekárov prvého kontaktu, to znamená - všeobecná, gynekologická a pediatrická ambulancia.
Informácie o zdravotnom stave sa poskytujú výhradne klientovi. S písomným súhlasom klienta (e-mail, alebo splnomocnenie), je možné informácie poskytnúť rodinnému príslušníkovi, resp. osobe, ktorú klient splnomocnil. Informácie o zdravotnom stave pediatrických pacientov sa poskytujú zákonnému zástupcovi dieťaťa.
Objednať sa na vyšetrenie je možné každý pracovný deň počas ordinačných hodín prostredníctvom emailu info@mediconet.sk alebo zákazníckej linky +421 2 32 17 12 11.
V prípade, že nás kontaktujete pre dohodnutie prvej návštevy, budete mať možnosť vybrať si svojho osobného lekára, ktorý Vám bude poskytovať nielen primárnu starostlivosť, ale bude zodpovedný aj za koordináciu následnej lekárskej starostlivosti špecialistov, vrátane zabezpečenia laboratórnych vyšetrení, návštevy odborných lekárov a v prípade nutnosti aj hospitalizácie.
Pre klientov polikliniky MEDICONET máme zabezpečené parkovanie zadarmo priamo v budove. Vstup na parkovisko je z Hollého ulice, približne 20 metrov od križovatky Heydukova – Hollého, na ľavej strane. Pred vstupom do parkoviska je potrebné sa ohlásiť u vrátnika prostredníctvom intercomu, ten Vám následne povie číslo Vášho parkovacieho miesta.
Klient má možnosť zmeniť program ročnej starostlivosti aj počas platnosti zmluvy. Stačí poslať žiadosť o zmenu ročného programu na emailovú adresu: info@mediconet.sk, alebo zavolať na zákaznícku linku +421 2 3217 1211. Zmena programu je platná od dátumu podpisu dodatku k zmluve.
Ročný program sa skladá z troch častí: preventívnej prehliadky, kontinuálnej zdravotnej starostlivosti a doplnkových služieb. V ročnom poplatku sú zahrnuté všetky uvedené položky zdravotného programu.
Presun zdravotnej dokumentácie od Vášho lekára a od lekárov ostatných členov rodiny zabezpečíme na základe podpísania tzv. kapitačnej dohody medzi Vami ako pacientom a poliklinikou MEDICONET.
Na klinike v čakárni sú dotazníky, ktoré stačí vypísať a vhodiť do urny na to určenej, alebo na email adresu: quality@mediconet.sk.